Thursday 24 November 2011

bahagia nya aku..

24.11.2011

aku happy sngt2 sekarang..korang tau..aku bru abis cll ngn syg aku..dea cll aku..beruntung nye aku dapat dea..
aku happy sngt2..mcm2 kami bualkn..best sngt2..kami berkongsi certa n msalah..yg penting aku happy sngt2 sekarang..terima ksih ya allah..ko temukn aku ngn iqbal ramly..alhamdulilah..bersyukur sngt..jgn berani mne2 pompuan amik dea dry aku..langkah mayat aku dulu lau nk amik ok..dea milik aku..asal jeles x suke..kesah plk aku..aku x kacau hidup korg ,,jgn kacau hidup aku ngn bf aku..fulstop..chill ok..x marah pon,.jz nasihat je..ahahaahh kesah plk kn..disaat aku jatuh n sdeh ..bf aku yg mngun n bangkit kn smngt aku...aku syg n cnta sngt2 at dea..lau hati ni boleh berkate2 bertapa aku cnta kn dea..wah indah nya dunia weh..excited nya hahahhaa happy..mcm nk lompat2 pon ade..tp dh mlm...6t mak aku ckp..gila pe ank aku ni mlm2 lompat2..malu weh aahahhaa x nk aku..bia aku rase dlm hati aku je..bertapa bahagia nya aku weh dunia ni mcm aku yg punya kalau aku dapat hidup ngn bf aku..wah berangan sudah ank mail ni ahhaha

bia arkk...korang ade..x de an..duduk diam2 k...alolol marah,sentap..kesian nye..meh nk bg cium skit meh ahahaha sewel ahahahha bluwerkkk