Thursday 24 November 2011

betul sangat2 tu eju..lalalalla watlek..perempuan buat carA PEREMPUAN OK...HAHAAHAHAHA KESAH KESAH PULAK KAN ..GRR SERAM NI


24 NOVEMBER 2011


perempuan buad cara perempuan la

Will back with me , hahahahahahaha . tengok lah tittle kat atas kali nie . GARANG tak ? hohoho . Kita nie perempuan taw awak , so kene lah jage perangai right . tapi kalau awak yang lebihlebih . Sape tak naik hangin kan sayang ? Wey please la tak kan kau nak bergaduh dengan kiteorg bertiga sebab seorang lelaki yang tak patut di panggil lelaki . JANTAN LAGI SENANG KAN ? Okayy now kau boleh pikir kan , kiteorg bertiga ni kawan , then laki kau yang bangsat tuuu kacau kiteorg dengan cara yang sama ? sekarang nie sape yang salah . Okayy sebelum nie kau tag nama aku besaubesau kat fb kau . "MAMA NAZIRUL MUZZAKIRA ADE GF BARU NAMA DIA EJU AZSNE" doe ? ape nie ? Aku tak tahu apeape tauu tibetibe kau buad macam nie ? kalau kau jadi aku kau malu tak ? AKU PON ADE BF WEYY . Tapi aku bukan jenis yang nak main tuduh je macam kau buat dekat kiteorg ni ha . Aku boleh lagi sabar kan walau pon kau tag nama aku besarbesar . okay denga sini aku tade masalah pun dengan laki kau , aku tak kesah kalau nak kawan , kawan jelaaa kan . FACEBOOK bukan tempat untuk menjatuh kan orang lain , Tapi kau guna cara tu kau nak tarik perhatian orang biau ramai yang mencaci caci kami bertiga kan ? Weh wake up la macam tak matang je siakk . if kau bolee buad kau ingat au tak bolehh buatt . Better kau tengok diri kau sendiri dulu okayy . KALAU KAU BETUL2 PEREMPUAN YANG BAGUS TAKKAN JANTAN KAU BOLEH MENGGEDIK DENGAN RAMAI PEREMPUAN SEKALIGUS SAYANG . HAHAHAHA . pikir dulu sebelum nak serang , kalau kau tanye elokelok kat kiteorgg macam la kiteorg nak belasah kau kan ? Serius aku bengang dengan kau tapi aku bukan macam kau nak meroyan marahmarah kan hahahahaha . Yes betul kalau tak puas hati sangat , tak payah nak ckp belakang la kan , hal mcm nie kine settle depandepan . tak perlu lah nak menyampaiyampaikan , dan mendengar kate penyampai yang mcm puake tu . Akhir kata , MALU LAH SIKIT KITA PEREMPUAN TAK KAN NAK BERGADUH SEBAB LELAKI KEPARAT YANG TAK SEDAR DIRI TU KAN ? EH PLEASE . DON'T WASTE MY TIME PLEASE