Tuesday 29 November 2011

my love famly..tanpa mereka tiade lah sy..;))





hai smue..ni lah family aku..aku sayang sngt2 kat mereka ni..cme pc my dad je x de kn..haishh sbb my dad ni x suke amik pc lah heehehe..btw kalau korg nak tau lah kan..yg x nk tau..tolong bela ok hahaa chill lah..gurau je lah..aku ank yg no 2 dri 5 org adq beradik ..5 tu termasuk aku lah ok..hehee..atas aku abg aku aizad..abg aku ni suke wat hal sndri kalau korang nk tau..dea x suke amik pot..n dea dh berpunya da..bila lah nk kawin kan dorg ni..aku nk gak merase ade ank buah hahaha..laalla mak ngah lah jd nye kn 6t.. dea ni suke wat kpale sndri..tp an korg..lau dea dh mngamuk...woooo seram weh..;)) n adq yg bwah aku pulak nme dea amirul..dea ni baru abis spm..skrang ni dea kerja partime kat the curve..ntah lah kje ape weh ahhaa..aslkn halal..gaji kongsi k adq ku ahhahha yg no 4 ni pulak nme dea amar..dea ni baru nk masuk thun 5..kecik ag weh..tp perghh nakal sngat2..biase lah kn budak2..mcm tu lah..n adq aku yg no 5 ni..wau comel beb..tu lah adq aku 1 1 nye pompuan..comel lak tu..besar 6t msty cntik beb,..ahhaaha dak comel ni nme dea syafiqah..korg panggil je dea pika..lau kenal lah...msty lah x knal kn..ape lah sy ni..dea ni pandai tau..korg sruh je dea sbut ke mngira ke mnyanyi ke..serba boleh weh..pling snang lah kn..dea ni petah berckap,.ade je nk ckp haishhh lagi2 lau syg aku iqbal ramly datang umh..wah lagi lah active mulut dea..x de dea at umh..sunyi woo umh..aheheehe mak aku pulak nme dea siti rohana..mak aku ni best weh..walaupon dea garang..tp dea baik n penyayang..;)) mak i love you lah..ayah aku pulak nme dea ismail..lau korg nk tau lah kn..dea ayah pling terbaik n terbommmmmmmmm weh..aku beruntung dpat ayh cm ayah aku ni..dea x penah marah n pukul aku..;)) tp kn dea tegas tau..dea manja kn ank2 dea..mak aku pon,,jgn jeles ek..aahahhaha kesah pulak kn hahhahahaa tp syg nye gambar ayh aku x de lah..hmm 6t aku amik pc ayh aku bnyk2 k ahhaha cm siot je ayt aku,..korg ade..x de kn  hahahaa