Wednesday 30 November 2011

weh aku dapat sahabat aku balik wehhhhhhhhh 4 u kila..


nie dia kwn kiekie yg dah lama x bertegur akibat salah paham dan kami gaduh besar !
but hari nie segalanya dah tamat ! kiekie dah dpt semula sahabat kiekie :D
happy dia tegur kiekie di FB . memang selama nie kiekie tunggu dia !
wanie , maafkan kiela taw atas semua nya dlu . kiela bnyak wat silap .
hope kita jadi SAHABAT selamanya !
terima kasih YA ALLAH . kau dah kembalikan sahabat aku semula dalam hidup aku :D

sayang NUR SYAZWANI ISMAIL   ... untuk nafisah akila..>thanks kila..wani pon syang kn kila..jgn wat pangai ag k..jgn dok wat mulut ag key..bia ape org nk ckp at kita..yg penting kita tau sape kita k..;)) happy woo aku ...aku rindu sngat2 doh at minah ni..;)) banyak gilakenangan aku ngn dea ni..smue nye bermula dri salsa ;)) kan syg hahhahaa..aku ade bg lagu at dea tentang kita..peterpan..;)) korg ade hahahaaha jgan jeles k..